Van de Ideeënmanager van KPN

Reactie van De Chief Technical OfficerIdeeënmanager van KPN

Geachte heer Ouwens,


U hebt ons een idee gestuurd om wachtenden aan de telefoon met elkaar in contact te brengen. Allereerst hartelijk dank voor deze inzending.


Ik heb uw idee laten beoordelen door een deskundige. Zijn argument om uw idee helaas af te wijzen is dat dit concept niet past binnen de strategie waarop wij het contact met onze klanten willen afhandelen. Wij richten ons vooral op optimale bereikbaarheid zodat klanten zo weinig mogelijk hoeven te wachten.


Ik hoop dat u zich kunt vinden in de reden van afwijzing en dat dit voor u geen belemmering is om mee te blijven denken over verbeteringen. Uw ideeën zijn van harte welkom.


Met vriendelijke groet,

 

(Naam verwijderd)
Ideeënmanager

KPN envelop

Categorie:

Bijgewerkt:

Opmerkingen

Maurice
25-3-2010
Je kan je adres wel weg-photoshoppen van de envelop, maar rechtsonderin heeft KPN je postcode en huisnummer afgedrukt (ook de barcode eronder bevat deze info)...
 
26-3-2010
Dank voor de tip; ik heb het plaatje verder gephotoshopt. Ik moet dit soort dingen ook niet doen als ik moe ben :).
 
Sander
26-3-2010
Ideeënmanager! Wauw, wat een titel.
 
Dieuwertje
30-4-2010
Jemig, wat een nepafdeling. Ze hebben niet eens bedacht hoe ze hun eigen enveloppen moeten vormgeven/bestellen/afdrukken. Zouden ze op al hun uitgaande post 'KPN Ideeënmanagement' handmatig schrijven?