Van de NS

Reactie van de NS

14 oktober 2005

 

Geachte heer, mevrouw Ouwens,


Hartelijk dank voor uw reactie. Hierin geeft u aan niet of onjuist geïnformeerd te zijn over een vertraging tijdens uw treinreis. Het is erg vervelend dat u dit is overkomen. Onze excuses hiervoor. U mag van ons personeel verwachten dat zij u tijdig en goed informeren. Informatievoorziening is van wezenlijk belang voor een goede dienstverlening. Juist bij een afwijkende dienstregeling heeft u als klant behoefte aan informatie. Wij stellen het op prijs dat u uw bevindingen aan ons heeft doorgegeven, zodat wij onze informatievoorziening kunnen verbeteren.


Graag gaan wij ervan uit dat wij u met dit antwoord van dienst zijn geweest.


Wij vertrouwen erop dat u hiermee voldoende bent ingelicht.


Met vriendelijke groet,

 

(naam verwijderd)
Hoofd Klantcontactcenter

Categorie:

Bijgewerkt:

Opmerkingen:

Geen opmerkingen